Gloeiwormen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van famberentsen - WaarBenJij.nu Gloeiwormen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van famberentsen - WaarBenJij.nu

Gloeiwormen

Door: famberentsen

02 Augustus 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

01/8 aangekomen in Waitomo, het eerste gedeelte van de rit was zonnig maar weer erg "scenic" Ronald wil een partij oprichten voor "de vangrail".
Laatste gedeelte regende het, om ons heen was alles overstroomd, dus dat voorspelde niet veel goeds voor de gloeiwormen grotten. Aangekomen bleek inderdaad de boot niet door de grotten te kunnen vanwege het hoge water. Wel kregen we korting op een verkorte tour.Toch nog gloeiwormen gezien. Daarna in de cave museum de ontdekking en leven van de gloeiworm kunnen bekijken op een film. Besloten om ondanks het weer, droog, regen, droog.. morgen hier te blijven om een pyama-dag in te bouwen, kunnen we allemaal gebruiken...
02/8 vandaag pyama-dag heerlijk boek lezen, gameboyen. Vanavond uit eten en morgen naar Auckland, wel nog even de weersvoorspelling controleren, er schijnt nog een storm aan te komen...Mazzel

• 02 Augustus 2008 - 04:05

Tina Drumm:

Als jullie de motorway
    blijven volgen kan het nogal meevallen.
    Ze voorspellen zware regen voor vanavond, met een beetje luck is het morgen wat meer opgeklaart. Take care.
    Liefs, Tini

• 02 Augustus 2008 - 08:49

Isabelle:

Hee allemaal, daar down under. Top om alles over jullie reis te kunnen horen. Helaas en ook gelukkig, ga ik vanaf hier afhaken. Wij vertrekken! Ik lees weer bij over 2 weken en daarna klets je me de eerste week lekker de oren van mijn kop over de hele reis!!!! Toch?! Kan je niet meer zien, maar wel beter horen nu!
    Have fun nog!
    Isabelle

• 03 Augustus 2008 - 18:48

Joop En Ineke:

Zo, weer even een paar dagen NZ gelezen. Het blijft leuk om jullie zo te volgen, maar de komende tijd zijn wij ook weg. Wij vertrekken morgen (= maandag) voor onze 10-daagse rondreis in Portugal. Dat wil zeggen: vanaf ons 5* hotel naar een ligbed bij het zwembad en vervolgens naar een ligbed aan het strand (dit kan eventueel ook in omgekeerde volgorde zijn) en vervolgens weer terug naar het hotel. Wij nemen geen laptop mee (en gaan er daar ook geen zoeken) dus we lezen weer verder na onze reis.
    Jullie een hele goede reis verder.
    Groetjes en de mazzel,

Joop & Ineke