Op de Koffie - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van famberentsen - WaarBenJij.nu Op de Koffie - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van famberentsen - WaarBenJij.nu

Op de Koffie

Door: famberentsen

04 Augustus 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

3/8 De reis naar Auckland is soepel verlopen, de wegen waren breed en recht. Tante Tini had de koffie klaar en 's avonds lekkere lasagne.
4/8 Op de camping in Auckland is het maar behelpen maar het is ook maar voor twee overnachtingen, vandaag naar Kelly Teartons geweest een antartic encounter met pinguins, en een giga onderwaterwereld. Daarna nog even naar vrienden uit Holland... Koos en Lenie die ons verwelkomden in hun "Hollandse" huisje.
Morgen nog even shoppen en de camper inleveren dan het hotel en vroeg naar bed, we vliegen midden in de nacht naar Fiji nu maar hopen dat we geen tropische storm op ons dak krijgen, we hebben wel behoefte aan wat zon .....
Joop en Ien, hele fijne vakantie geniet ervan.
Isabelle, tot over drie weken en ja ik heb veel te vertellen, alhoewel door dit dagboek weet je het meeste al...... Nou tot op Fiji mazzel......

• 05 Augustus 2008 - 19:57

Yolande:

hoi, ben benieuwd hoe fiji jullie bevalt. hopelijk kunnen jullie hier wat zonnen en uitrusten voor je weer ertegen aan moet in la....wij zijn op de terugweg en nu in chalon: een heerlijke vakantie gehad. zal wel uitgebreider reageren vanaf huis. liefs yolande